Subject: nõukogu koosoleku teade
From: "Tervisespordikeskus - JTSK" <[email-masked]>
To: "min - KUM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 18:30:59 +0300

Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus nõukogu 87. koosolek toimub 16.
juunil 2026 algusega kell 10.30 Jõulumäel.

Koosoleku päevakorras:

1) Sissejuhatus, koosoleku päevakorra kinnitamine ja nõukogu koosseisu
muudatuste tutvustamine

2) Ülevaade Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2026. aasta esimese
viie kuu tegevustest ja majandustulemustest

3) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2026. aasta majandusaasta
eelarve muutmine

4) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus aastate 2027–2030
finantsplaani ülevaatus ja kinnitamine

5) Päevakorda kerkinud küsimused

6) Ringkäik ning keskuse fuajee remondiga tutvumine

Lugupidamisega

--

Kairi Vutt
büroojuht

Sihtasutus Jõulumäe Tervisespordikeskus
Leina küla, Häädemeeste vald, 86504 Pärnumaa
526 4996 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<https://www.joulumae.ee/> www.joulumae.ee